Khamis, 7 November 2013

Peluang Melanjutkan Pelajaran Ke SEKOLAH TAHFIZ ATM Sg. Besi KL

 
Sebaran umum. Sila share

Sesiapa yang berminat melanjutkan pelajaran ke SEKOLAH TAHFIZ ATM d Sg. Besi KL sgt dialu2kan....
PENGAMBILAN SESI 2014....
ADA 2 PROGRAM.....
1. PROGRAM TAHFIZ SEPENUH MASA...
BERUMUR 8 TAHUN SEHINGGA 14 TAHUN....
LELAKI SAHAJA...

2. PROGRAM DIPLOMA...
YANG TELAH MENGHAFAZ 30 JUZUK...
TEMPOH PENGAJIAN SELAMA 3 TAHUN...
PELUANG MELANJUTKAN PELAJARAN (IJAZAH) KE UNIVERSITI AL AZHAR DI BIDANG QIRAAT....
LELAKI SAHAJA...
TIADA KIRA UMUR....

LULUS UJIAN TEMUDUGA...

SEGALA YURAN PENGAJIAN DITANGGUNG SEPENUHNYA OLEH ATM..... PENDIDIKAN PERCUMA....

TEMPAT ADALAH TERHAD....

TARIKH TUTUP PERMOHONAN PADA 15 NOVEMBER 2013....

SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI .. 013-6722879

MOHON DI HEBAHKAN...

17 ulasan:

gurucad berkata...

salam tuan saya berminat nak hantar anak saya ke sekolah tuan sila hubungi saya 0193775809 zainuddin

Tanpa Nama berkata...

Salam tuan moderator, sy cuba call nombor hp yg diberi byk kali tp masih tiada jawapan. (message the mail box for the phone call is full pls call later..) hanya itu sj yg sy dengar, sy x pasti no itu wujud ke x??? trima kasih

deen berkata...

as salam, permohonan telah saya buat dan hantar ke sekolah tersebut. 2 hari lepas dapat jawapan gagal tanpa sesi temuduga. tempat terhad tapi tidak nyatakan berapa orang yang diperlukan. no tel yang diberikan langsung tidak dapat dihubungi. terpaksa tel ke Mindef untuk dptkan no tel kem Sg Besi lepastu baru diberi no tel mudir hj Tarmizi 019 3117952 buat rayuan dan ditolak sebab dah penuh diperlukan 60 orang sahaja. sedih + terkilan.

Tanpa Nama berkata...

Salam..sy jga tlah mmbuat pggilan ttapi hampa...benar kah no yg diberi itu btul atau palsu...

Tanpa Nama berkata...

assalammualaikum saya 0142340890..saya berminat untuk menghantar anak saya ke tahfiz ini..tapi kalau anak saya pesara askar boleh ke tidak..

Unknown berkata...

Assalamualaikum YBhg Tuan,sya seorg anggota tentera,sya ingin bertanya dan pandangan pd YBhg Tuan,sepupu sya berminat melanjutkan pelajaran sekolah tahfiz di sg besi,utk tahun 2019.Apa yg perlu sya membantu sepupu sya,utk mendaftar dan kelengkapan borang tersebut?!

Unknown berkata...

Assalam tuan, saya seorang anggota tentera yang masih berkhidmat di kementah..saya ingin tahu, bagaimana cara untuk melanjutkan pelajaran di tahfiz tuan.. adakah terdapat had umur.. saya ingin menghantar adik saya yang berumur 14 tahun ke tempat tuan.. tolong hubungi saya 01119223948

Unknown berkata...

Assalammualaikum..sy seorang anggota tentera..sy cuma nk bertanya sekolah tahfiz nie blh ke org awam masuk..mohon pencerah

Unknown berkata...

Assalammualaikum... bagaimana caranya untuk saya daftarkan anak ke stay ni... mohon bantuan dari pihak Tuan semua.

Unknown berkata...

Tuan anak dah 30 juzuk al quran rekrut sekarang stam dah habis tapi result cukup saja. Bercadang nak lanjut peringkat ijazah....ayah nya 019 510 5202 rahmad

aku si pendosa merindu sang kekasih(ALLAH) kekal abadi.. berkata...

Assalammualaikum... anak saya berumur 10tahun & saya ingin menghantar ke sekolah tuan.. boleh hubungi saya 0189464413 ..terima kasih..

Suhaya ismail berkata...

Blh anak pesara tentera mohon masuk tahfiz ni,klu blh mcmn crnye ye

Unknown berkata...

Permohonan utk 2020 bila dibuka

Unknown berkata...

Assalammulaikum. Saya baru jumpa artikel ni. Boleh beri ulasan penting tentang kelayakan untuk mengikuti pengajian d sini. Adkah kemasukan untuk pelajar selepas upsr.. Apa kelulusan untuk melayakkn mereka masuk ke sini.

Unknown berkata...

Assalamualaikum...saya puan hajah zarinah ingin bertanya saya berminat menghantar anak saya ke tempat tuan bagaimana saya ingin berdaftar

Unknown berkata...

Assalamualaikum Tuan..saya berminat hendak menghantar anak saya ke Tahfiz...bagaimana cara pendaftran dia..tahun depan anak saya dah 8 tahun..call banyak kali...

Tanpa Nama berkata...

As salam...adakah tahfiz ini sekali dengan akademik...